دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» بررسی دستگاه اولترا سانترفیوژ

بررسی دستگاه اولترا سانترفیوژ

اولترا سانتریفیوژ نوع خاصی از سانتریفیوژ می باشد که به دلیل داشتن سرعت های بالاتر نسبت به انواع دیگر سانتریفیوژ ها با این نام‌ شناخته شده اند. زمانی که برای انجام آزمایش ها نیاز به دور های بالای سانتریفیوژ باشد ، از سانتریفیوژ اولترا استفاده می شود. گاهی سرعت چرخش روتور در این دستگاه به ۲۰۰ هزار دور در دقیقه نیز می رسد.

در آزمایش های پزشکی زمانی نیاز به آزمایش روی سرم های خونی می باشد ، در این موارد گاهی بعد از جداسازی سرم از خون با سانترفیوژ عادی ، سرم خون را جداگانه در اولتراسانتریفیوژ ریخته و جهت شفافیت سرم ، اجزای دیگر آن را نیز جداسازی می کنند.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

در این مرحله آزمایش لیپوپروتئین ها و کلسترول ها از سرم خونی جداسازی خواهند شد.

در آزمایشگاه ها زمانی که نیاز به تست دقیق داریم ، برای جداسازی اجزای نمونه های آزمایشگاهی از اولترا سانتریفیوژ استفاده می شود.

در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های دیگر نیز علاوه بر آزمایشگاه های پزشکی از اولترا سانتریفیوژ جهت انجام آزمایش های دقیق و حساس استفاده می شود.

در آزمایشگاه های زیست شناسی نیز معمولا از آلتراسانترفیوژ استفاده می شود. آلتراسانترفیوژ ها دارای سیستم خنک کننده جهت جلوگیری از بالا رفتن دمای سانتریفیوژ استفاده می شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده